روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

ثابت

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ


لطفا درباره من رو مطالعه کنید


آدرس قبلیم (بلاگفا): http://www.roozhaam.blogfa.com


آدرس ایمیلم: roozhaam@gmail.com


۹۴/۰۳/۲۴
مریم

نظرات  (۱۲)

سلام مریمی :-)
خوبی عزیزم؟
دیشب و امشب وبلاگ قبلیتو خوندم فقط صفحه جلویی باز میشد.
خصوصیات خوب همسرت خیلی زیاده
خیلی خیلی زیاد
ماشالله . خدا بیشترش کنه.
اما خصوصیات منفیش رو هم نمیشه نادیده گرفت.
این جمله که میگن هیچکس کامل نیست و 
هر گلی یه عیبی داره اینجا صدق میکنه.
اما گلم همینکه تو داری سعیتو میکنی زندگیتو حفظ کنی و
آینده ات رو با همسرت بسازی خیلی خوبه.
 شاید اگه من جای تو بودم خیلی زودتر از اینا جا زده بودم.
آفرین به اراده و صبر و تحملت.
زیاد نمیشناسمت ولی فک میکنم دختر مهربون و خوش قلبی باشی.
عزیزم بیشتر صبر داشته باش
خدا عشقتو میبینه و جواب خوبیا و محبتتو به بهترین شکل میده.
فقط یه چیزی مریمی
فعلا بچه دار نشو.
بذار یه مدت دیگه بگذره و رفتار همسرتو ببین.
با مشاورتم اگه هنوز در ارتباطی در مورد این موضوع حرف بزن.
اگه خدای نکرده زبونم لال
 خواست به رفتارای منفیش ادامه بده
 یکی دیگه به خانواده اتون اضافه نشه بهتره.
از خدا واست آرامش خوشبختی سلامتی میخوام.
خیلی مراقب عشق تو قلبت باش :-))
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم از لطفت
نه گلم فعلا حالا حالاها که زوده... در آینده هم تا ازش مطمئن نشم خبری از بچه نیست! :)
مرسی خواهری
یه عاااالمه بوس
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴ عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir

سلام 


وبلاگ جالبی دارین 


بهتون تبریک میگم ♥ ♥


به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم


ممنون ;)


عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)

پاسخ:
سلام
اوکی سر میزنم
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۸ Fatemeh sadatmand
خواهری تو این ماه رمضونی تو شب های قدر خواهشا مارو هم دعا کن خانوادمون رو :( عاقبت بخیر بشیم ...
;((((((....

پاسخ:
چشم عزیزم اگه قابل باشم حتما...
ایشالا عاقبت بخیر بشید خواهر گلم شما هم مارو دعا کن
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ Fatemeh sadatmand
راستی فکر کنم کوچولو تو راه داری خواهری حواست باشه اگرم یه وقت اومدی بلاگم صفحه های بعد رو نگاه نکنی عکس شهدا هستند که یکم دلخراش ...

پاسخ:
نه گلم کوشولو ندارم
سلام عزیزم ادرس جدیدم
پاسخ:
سلام الا جان
ممنونم:)
سلام مریم جان
عید شمام مبارک
راستش من چند روز پیش از وبلاگ خانمی رسیدم به وبت و چنتا از پستاتو خوندم و خاستم بقیشو بعد بخونم که دیگه یادم نبود آدرست رو و اینکه از کجا پیدات کرده بودم
الان باز پیدات کردم
با اجازه لینکت میکنم که همیشه بخونمت
پاسخ:
سلام زهره جون خوش اومدی
لطف میکنی گلم شما هم لینک شدی

سلام خانم خانما

چقدر شما صبوری و چقدر زندگیتو دوست داری

خدا همیشه لطف می کنه و به بهترین نحو جواب صبر آدمارو میده

فان مع العسر یسرا

منم اخر این ماه تولد همسرمه نمیدونم چه هدیه ای بگیرم واااااااااااااااای

 

پاسخ:
سلام گلم خوش اومدی
ایشالا همینطوری بشه که شما میگی
مبارک باشه تولدشون... واقعا قسمت انتخاب هدیه خیلی سخته:(
سلام خوبی عزیزم؟؟؟ 
وبلاگتو خوندم برات آرزوی خوشبختی میکنم گلم... 
لینکت میکنم و بهت سر میزنم... 
همه تو زندگیشون مشکل دارن انشالله مشکلت حل بشه و همیییشه شاد باااشی 
پاسخ:
سلام گلم خوش اومدی
ممنونم عزیزم منم بهترینارو برات آرزو میکنم
مدتهاست که همه رو در بی خبری گذاشتی .
امیدوارم هرجا که هستی ، دلت شاد و تنت در صحت و سلامت کامل و لبت خندان باشه و هیچ غصه ای قلب پاکت رو آلوده نکرده باشه .
مواظب خودت باش.
پاسخ:
مچکرم آقا بهمن عزیز همچنین شما
آخی 1 جوری نوشتی منم دلم نی نی خواست خب!!!
همسرم میگه دوس دارم بچه مون از لحاظ ظاهری شبیه من باشه و از لحاظ هوشی شبیه تو!
خخخخخ
عزیزم فقط بعضی زن ها ویار دارن.همه اینطوری نیستن
پاسخ:
ایشالا منم بزودی بیام تو وبلاگت درمورد نی نیت بخونم گلم
ما رو کشتی از نگرانی دختر خوب...
خدا رو شکر که خوبی عزیزم...
نی نی ت خوبه؟
پاسخ:
ببخشید عزیزم چقدر خوشحال شدم از دیدن کامنتت
نی نی هم خوبه عزیزم:-*

سلام مریم خانم عزیز و گرامی ؛

هرچند نمیدونم چرا دیگه نیستی ؟ ولی اومدم بگم که همچنان خواهر خوبمون هستی . اومدم براتون سالی سرشار از مهر و محبت رو ارزو کنم . اومدم بگم خدایا ،خداوندا ، برای مریم عزیز ، سالی توام با سلامتی و آرامش در کنار خونواده ی عزیزش براش رقم بزن .اومدم بگم خدایا ، به زندگی این دوست عزیزمون برکت و سلامتی و عشق رو باهمدیگه هدیه بده .

خلاصه اومدم بعد از مدتها ، براتون سبد سبد مهر و محبت آرزو کنم .

سال نو پیشاپیش مبارک باشه انشاالله.

پاسخ:
سلام آقا بهمن عزیز ممنونم از لطفتون شما و خانواده محترم هم سال خوبی داشته باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">