روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

38

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ


دیشب خواب خیلی بدی برای آرش دیدم

خیلی بد از  خواب پریدم تا نیم ساعت بغلش کرده بودمو گریه میکردم

هنوزم اثر بدش هست حس میکنم همه انرژیم گرفته شده...

 

اون نگرانی که تو پست قبل نوشتم اینه که حدود دو هفتس همش تهوع دارم

چندروزه هم که خاله پری تشریف نیاورده

این شد که بی بی چک گذاشتم، دقیقا 4دقیقه و 48ثانیه دوتا خط شد

این یعنی یه جواب مثبت که البته خیلی هم قطعی نیست

فقط دعا میکنم اشتباه باشه چون الان تو این موقعیت این ته بدشانسیه

باید به آرش بگم و فردا برم آزمایش بدم تا مطمئن شم


۹۴/۰۳/۲۹
مریم

نظرات  (۷)

مریم جان بچه بزرگترین نعمت خداست اینجوری نگو خیلیا تو حسرت همین بچن که تو میگی بدشانسی
تازه مطمئن باش وقتی بچه بیاد اخلاق شوهرتم بهتر میشه
پاسخ:
درسته بچه هم بزرگترین نعمت خداست هم داشتنش خیلی لیاقت میخواد گفتم بدشانسی چون تو شرایطی که ما داریم وقتش نیست
اما حنانه جان با قسمت دوم حرفت موافق نیستم بچه شاید اخلاق آدمو عوض کنه اما موقته نه دائم تازه شاید!
مبارکا باشه
فکر میکنم با ااین توصیفات حامله ای
بچه ات هم دختره
حالا ببین کی گفتم
پاسخ:
وای نه نیاز جون منو نترسون:((((
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۱ نمی شه چشم روی دیدنت بست...
مریم جون از همین اول بگم باید سعی کنی(!) نی نی دخمل باشه گفته باشم!

خودتم اذیت نکن عزیزم بی بی چک خیلی قابل اعتماد نیست خصوصا اینکه دیر هم دوتا خط شده
حالا اگه هم درست باشه و نی نی داشته باشی خداروشکرکن حتما حکمتی هست
پاسخ:
باشه عزیزم تمام سعیمو میکنم!!!خخخ خودمم خیلی دخمل دوووووست دارم
امیدوارم اشتباه باشه فکر کنم تا فردا از استرس خفه شم!
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ ✿✿ یاشل ✿✿
به نظر من این آخر خوش شانسیه.چون وقتی شوهرت بابا بشه اخلاقش بهتر میشه
خوشبین باش
نی نی تم از حالا دوس داشته باش
پاسخ:
چی بگم یاشل جون... بعید میدونم...
امیدوارم دلیل دیگه ای داشته باشه
از فکر اینکه آرش جلوی بچه بخواد به کاراش ادامه بده تنم میلرزه
واااااااااااااای نی نییییییییییییییییییییی :-))))))))))))
پاسخ:
:(((((((((
قربونت برم الهـــــــــــی
بذار بغلت کنم مریمی :-)))
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم
بیا بغلم(چرا اینجا شکلک نداره؟ گریهههه)

مبارکا باشه

خدارو شکر ...

برا چندمین بار توی زندگیم دارم دائی میشم ولی خب برا اولین باره که مجازن دارم دائی میشم ...

تا حالا اینو تجربه نکرده بودم ! حتمن اینم به اندازه ی دائی واقعی کیف داره ...

...... نوووووووووووووچ !!! فکر نکنم ...

آخه آدم تا بچه ی خواهرشو توی بغل نگیره و اونو گاااااز نگیره که کیف نمیکنه ...

هوووووووووووووووووووووه حالا تا کی باید منتظر بمونیم تا حداقل عکس خوشگلشو ببینیم ...

خدا حفظش کنه انشاالله ... 

پاسخ:
توهم زده بودم آقا بهمن خخخ
خواهرزاده هاتونو گاز گرفتین؟! من که محاله بذارم داداشم بهش دست بزنه حتی آرشو هم نمیذارم!!
میذارمش تو یه جعبه شیشه ای فقط اجازه میدم از دور نگاش کنن همین.:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">