روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

40

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ


قبل از سحری اومد بیدارم کرد و شروع کرد عذرخواهی کردن

گفت پسرعمم اصلا واسه من مهم نیست من نمیخواستم زنم اینجوری با مهمون

رفتار کنه با داداش خودتم تو خونمون اینجوری رفتار میکردی من همینو میگفتم

خلاصه کلی چاپلوسی کرد منم که مثلا خواب بودم خخخ

گفت ازم راضی باش با کنایه گفتم حتما...


اما خبر خوب!
صبح زود رفتیم آزمایش بعدم که نوبت مشاوره داشتیم و قبل از اینکه برسیم خونه خاله پری شریفشونو آوردن فقط میخواست تو این بی خونی!! من برم الکی خون بدم
الان دیگه خیالم راحت شد
البته آرش یه کم ناراحت شد فکر نمیکردم انقدر براش مهم بوده باشه!
اما در هر صورت خداروشکر...


۹۴/۰۳/۳۰
مریم

نظرات  (۴)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۱ لولا پالوزا
خب خدا رو شکر که همه چی به خیر گذشت ولی مطمئن باش تو این ماه همه چی خوب میشه:)
در راستای قسمت اول پستت بگم که...نمیدونم شاید چون هنوز ازدواج نکردم اینجورری حرف میزنم کلا از اینکه یکی کاری کنه که بعدش عذر بخواد متنفرم! مردها هم همشون تو این کار تخصص دارن :/
پاسخ:
آره منم موافقم، این خیلی خوبه که آدم اشتباهشو بپذیره و عذرخواهی کنه ولی اینکه هر دفعه هرکار دلش خواست بکنه بعد بخواد با عذرخواهی همه چیو درست کنه خوب نیست
واسه منم یه بار همین اتفاق افتاد در حین خون گرفتن اقا ---ورود متکبرانه یه چیزی رو اون پایین پایینا احساس کردم همون لحظه خواستم بگم نگیر اقا نگیر
کلا دو لیتر خون داشتیم که به فنا رفت بیخودی
پاسخ:
وای نیاز مردم از خنده ورود متکبرانه!!
حالا تو 2لیتر خون داشتی من که همونم نداشتم از آرشم گرفتن ریختن روش!خخخ
چه خوب که عذر خواهی ام میکنه
حداقل معلومه از رفتارش پشیمون میشه.
اینم یه امتیاز مثبت.

خوشحالم که خوشحالی مریم جون.
بعضی مردا شاید اول بگن بچه دوس ندارن
 ولی وقتی بشه جونشونم واسش میدن.

همسری اول میگفت نمیخوام زوده 5 سال دیگه 
ولی الان میگه منم میخوام.

ظهر خوابیده بودم عروسکمو بغل کرده بودم(نخند خوب دوسش دارم)
اومده میگه بجای من اینو بغل کردی؟
منم خواستم ببینم در چه حد راضی شده واسه بچه دار شدن.
بغلش کردم گفتم من نی نی میخوام
اونم گفت منم میخوام.

در کل خواستم بگم بچه واسه مردا خیلی مهمه.

بیشتر حواستو جمع کن خانمی ...
اون موردی که گفتی اذیتت میکرد واسه بعضیا میسازه مثل من
واسه بعضیا هم مثل تو نمیسازه.
.لی خوب اگه بچه نمیخوای بیشتر مراقب باش.
پاسخ:
آره مردا که عشق بچن
درمورد اون مسئله هم، نه دیگه حواسم جمعه عمرا گول نمیخورم!!

ای فدااااااااا عروسک بغل میکنی؟!
گول بخوری ایندفعه من میدونم و تو گفده باشم .

اوهوم خوب دوسش دارم :)*
پاسخ:
دل به دل راه داره اونم دوست داره عزیزم:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">