روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

43

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ


از وقتی بابای آرش به رحمت خدا رفته آرش کارخونه رو ادراه میکنه و سهم

مهرنوش و مامانشو میده

حالا چندروزیه که حرف انحصار وراثت از طرف عموی آرش به میون اومده

مهرنوش میخواد سهمش از کارخونه رو بفروشه

اما آرش زیربار نمیره که کارخونه رو با یه غریبه شریک بشه

از مهرنوش فرصت میخواد تا پول جور کنه و خودش سهمشو بخره

مهرنوش هم که عجله داره و میخواد از ایران بره و زودتر پولشو میخواد

واقعا نمیدونم تو این مدت کم آرش چطوری میخواد اینهمه پولو جور کنه کم که

نیست حرف چند میلیارده

به من که میگه نگران نباش...

خونه ای که توش زندگی میکنیم به نام منه بهش گفتم خونه رو بفروشیم

اما بهش برخورد یه چیزایی بهش بر میخوره که آدم تعجب میکنه

نمیخواستم اسم پول نزول تو زندگیمون بیاد ولی اومد...



۹۴/۰۴/۰۸
مریم

نظرات  (۷)

مریمی نمیخوام نگرانت کنم عزیزم
اما
من خودم به شخصه از نزدیک دیدم که پول نزول چیکار میکنه با زندگی
توروخدا حواست باشه
نذار اینکار انجام بشه
نذار مریم.
پاسخ:
آره سپیده جون منم خیلی با این موضوع مخالفم دلم نمیخواست حتی حرفش زده بشه
فعلا ازش قول گرفتم اینکارو نکنه
کاش خواهرش بهش مهلت بده...پول نزول خیلی بده
پاسخ:
کاش...
سلام دوست گلم. امیدوارم لحظات خوبی داشته باشی.
از ظهر دارم می خونمت. رفتم سراغ وب قبلی. خوشحال میشم از دوستیت.
البته هنور کامل نخوندم...
بهم سربزن
پاسخ:
سلام گلم
مرسی از توجهت
چشم حتما
سلا مدتیه که میخونمتون .
فقط میخواستم بگم نزول بدترین اتفاقات رو واسه ادم به وجود میاره .کاش نمیذاشتید نزول وارد زندگیتون بشه .عواقب بدی داره . باور کنید به چشم خودم دیدم  که میگم . حیف بنای این زندگیه خوب روی اتش باشه
پاسخ:
سلام دوست خوبم
راستش من از وقتی اسم نزول اومده سرم درد میکنه سعی میکنم نذارم همچین اتفاقی بیفته
مرسی از هشدارت

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۱ لولا پالوزا
خب همه ی دوستات بهت هشدار دادن خودتم که میدونی...
جز بدترین اتفاقای دنیاست بنظرم سعی نکن بلکه حتما حتما جلوشو بگیر
تو تمام تلاشتو بکن که فردا پیش خدا قصورکار نباشی منم دعا میکنم خدا یه راهی جلو پاتون بزاره که به این سمت نره فقط از خدا بخواه درستش کنه :(
پاسخ:
چشم لولا جان حتما... محاله همچین چیزیو قبول کنم
مرسی عزیزم
سلام عزیزم
منم اصلا با نزول موافق نیستم
یعنی اصلنا
پاسخ:
سلام عزیزم منم همینطور:((

مریم خانم عزیز

وقتی در پاسخ دوستان عزیز میگفتی سعی میکنم نزول وارد زندگیمون نشه ...

دلم میلرزید !!!

میگفتم مثه اینکه مریم خانم توان مقابله با این تصمیم فاجعه بار رو نداره ...

تا اینکه دیدم برا یکی از دوستان نوشتی " محاله همچین چیزیو قبول کنم "

اونوقت یه نفس راحت کشیدم ...

مریم خانم ، بقول یکی از دوستان یه دفعه نذاری زندگیتون روی آتیش بنا بشه که دیگه عواقبش پاک شدنی و جبران شدنی نیست ...

انشاالله خدا کمکتون کنه .

آقا آرش میتونه الان با یه غریبه شریک بشه و بعد در آینده تلاش بکنه و سهم اونو بخره ...

پاسخ:
چشم آقا بهمن من خیلی رو این موضوع حساسم
خود آرشم به عمل که برسه فکر نمیکنم دستش به این کار بره
خیلی باهاش حرف زدم و خوشبختانه اکثر مواقع حرفام خیلی روش تأثیر میذاره
شریک شدن که هیچ حتی اگه قرار بود کل کارخونه رم از دست بده من با این موضوع کنار نمیومدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">