روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

44

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ

دیشب بهش گفتم دلم برات تنگ شده

برای با هم بودنمون...

گفتم این روزا همش درگیر کارخونه ای وقتی واسه من نداری

خیلی وقته حرفامون حرف خودمون نیست

نمیدونم چرا مردا اینجور وقتا فقط یه راه به ذهنشون میرسه!

من دیشب فقط محبت ساده میخواستم نه چیز دیگه ای


گفت امروز همه چی کنسل و پیشم میمونه

گوشیشو خاموش کرده رفته دوش بگیره تا بعدشم بریم بیرون

اینا خوشحالم میکنه اما کاش ادامه داشت


۹۴/۰۴/۰۹
مریم

نظرات  (۹)

همینم یه شروع خوبه موفق باشین
پاسخ:
مرسی
میدونی مریمی 
مردا زیاد تحمل ندارن که مقدمه چینی کنن و به راه های دیگه فک کنن
دلشون میخواد زود به آخرش برسن
کلا زیاد ریز بین نیستن و کلی نگرن
بهتر بود خودت میگفتی منظورت چیه تا متوجه میشد.

پاسخ:
میدونه منظورم چیه راه حلو اشتباه میره!
البته مهم نیست من این روزا خیلی نازک نارنجی شدم:((
سلام عزیزم.آرشیوتو بیشترشو خوندم.امیدوارم مشکلاتتون حل بشه و عشق و علاقه تونم بیشتر و بیشتر بشه.
پاسخ:
سلام مهناز جون
مرسی عزیزم
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۹ لولا پالوزا
یه کتابی میخوندم که میگفت آقایون تو این موارد یکم ذهنشون فعال نیست بهتره خانوما مستقیما چیزی که میخوانو بگن!
نه اینکه یهو بگن من فلان چیزو میخوام... ولی حتما تو حرفاشون به مقصود اصلی اشاره کنن
حالا نمیدونم جواب میده یا نه؟بابای خودم مستقیم که بهش بگی عصبانی میشه :/
پاسخ:
جدی حتما باید مستقیم گفت؟ چقدر جالب...
ولی اینجوری یه کم بی مزه نمیشه؟
من دلم میخواد بدون اینکه بگم خودش بفهمه:(((
مریم بانو دیروز داشتم یه مطلبی میخوندم
یه آقاهه گفته بود
(خانما چیزی رو که میخوان مستقیم بگن ما که پیشگو نیستیم!!!)

حالا مستقیمم نگفتی راهنماییش کن تا بیشتر درک کنه.
پاسخ:
مرسی سپیده عزیز
سلام عزیزم...منم نازک نارنجى شدم...دسته خودم نیس...همش دلم میخواد باهام حرف بزنه...کنارم باشه...دو ماهه ندیدمش و این اذیتم میکنه..
باازم همیى خوبه که گوشیشو خاموش میکنه و باهات میاد بیرون..ایشالله بهتر هم میشه...ایشالله همه چى درست میشه..خوش باشى عزیزم.
پاسخ:
سلام ماریا جون آره آدم وقتی کسیو خیلی دوست داشته باشه تحمل دور بودنشو نداره بیقراریشم بیشتر میشه ایشالا هرچه زودتر دور بودناتون تموم شه عزیزم

مرسی گلم

سلام مریم خانم عزیز ( ببخشید عادت ندارم بدون تقدیم شاخه گل حرفمو شروع کنم !!!آیکون شاخه گل رز )

نمیخوام بگم واااای چقدر خوب ! یا وااای چقدر بد !

ولی دوستی رو میشناسم که با هم رفت و آمد خونوادگی داریم ...

خانومش حسرت یه جمله حرف ، حتی حرف بی حساب از شوهرش داره ...

سالهاست حرفها عقده شده روی دل خانومش ...

یه چیز بگم شاید باورش برات سخت باشه ...

سال قبل درست توی ماه رمضان با هم بحثشون شد ... اتفاقن برا افطار خونه مون مهمون بودن ...

هر چی موندیم نیومدن . خانومش زنگ زد و ازمون معذرت خواهی کرد ...

فردا بهمون گفت که دیروز شوهرم از خونه زده بیرون و هنوزم نیومده ...

باورت میشه حدود دو هفته اون مرد نامرد نیومد خونه و زن ِ بیچاره حتی نمیتونست سراغشو از فامیل بگیره ...

مریم خانم عزیز ،

به نظرتون شازده آقا! این مدت کدوم گوری تشریف برده بودن ؟

اگه بجای بیست سوالی دویست تا سوال هم بپرسی نمیتونی به جواب برسی !!!

ایشون رفته بودن عراق !!!

بله رفته بودن عراق تا به زعم خودشون دست داعش اسیر بشن و اوناهم اعدامش کنن و از زندگی راحت بشه ...

اینارو نگفتم که کارهای آقا آرش رو توجیه کنم که خدا گواهه خیلی از کارهاش توجیه نداره ...

فقط خواستم بهت دلداری بدم که هنوز مرد نامرد ندیدی و امیدوارم هیچوقت هم نبینی ...

خدا کنه هرچه زودتر زندگیتون روی فرم بیفته و دل شادی داشته باشی . شادتر از اینی که الان هست ...

خواهر خوبم ، زیاد غصه نخور . انشاالله همه چی درست میشه . فقط کمی درایت و صبر میخواد که خدارو شکر همه رو یک جا شما دارین ...

پاسخ:
سلام آقا بهمن عزیز
شما ببخشید که اینجا شکلک نداره و نمیتونید طبق عادت زیباتون شروع کنید:((
وای چقدر وحشتناک بود چیزی که گفتین!

شما که از اول باهام بودید میدونید اینا روزای خوب منه خداروشکر میکنم و سعی میکنم غصه رو تو دلم راه ندم
مرسی از لطفتون
خیلی دوست داره ها
مطمعن باش ادامه داره ایشالا همیشه خوشبخت باشید
پاسخ:
مرسی عزیزم
اینکه به حرفت گوش میده و براش مهمی و قدر بدون
خدا محبتتون و روز به روز بیشتر کنه انشالا
پاسخ:
مرسی مریم جونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">