روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

46

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ
راستش خیلی وقتا دلم میخواد خیلی چیزا از اتفاقای بد زندگیم بنویسم
یعنی مینویسم اما بعد پاکش میکنم نمیدونم چرا...
شاید خجالت میکشم
درحالی که از ننوشتنشون حالم بد میشه حس میکنم یه جسم متعفنو
تو خودم دفن کردم
اما وقتی مینویسم ممکنه موقع نوشتن اشک بریزم، ممکنه بعضی
جاهاشو چندبار پاک کنم اما باز بنویسم، ممکنه وقتی میاید برام مینویسید
ناراحت شدید یا گریه کردید خجالت بکشم،
اما بالا برم پایین بیام حقیقت اینه که با نوشتن آروم میشم
و دیگه کمتر بهش فکر میکنم

تصمیم گرفتم این حس لعنتی پنهان کاریو بذارم کنار و بنویسم
اشکال نداره اگه کسی قضاوتم کنه
اشکال نداره اگه کسی برداشت اشتباه و غیرواقعی بکنه
باید بنویسم
باید بدون لفافه و ابهام بنویسم

۹۴/۰۴/۱۱
مریم

نظرات  (۱۴)

آره نوشتن آدمو آروم میکنه
بنویس عزیزم
پاسخ:
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۶ نیلوفرجون
سلام،یه مدتیه که میخونمت.  بانوشتن خیلی آروم میشی.  خودمن وقتی مینویسم و چندباری میخونمش،بعد یه مدتی دیگه اون مشکل برام بزرگ نیست و فراموشش میکنم.  بباخیال راحت بنویس
پاسخ:
سلام نیلوفرجون دقیقا همینطوره
چشم 
ما نمیتونیم بخاطر چطور قضاوت شدن مدل زندگیمون رو عوض کنیم
بنویس ، انقد که آرامش بگیری :-))
پاسخ:
چشم عزیزم
اگه برای نوشتن بعضی مطالب راحت نیستی رمزیشون کن و رمزشو به کسایی بده که میشناسیشون اینجوری شاید کمتر اذیت شی
پاسخ:
سوفی جان نمیدونم چرا به رمزی نوشتن حس خوبی ندارم:(
البته احتمالا مجبور میشم یه قسمتایی رو رمزی بنویسم...
مریم خانم عزیز ( با تقدیم یه شاخه گل )
راستش اینی که با نوشتن آروم میشی حس و حال خوبیه که فکر کنم همه ی دوستان عزیز درکت میکنن چون این حس و حال مشترک همه ی ماست و همه ی کسائی که وبلاگ دارن به نوعی با نوشتن آروم میشن ...
اما اینکه به قول خودتون افکار متعفن رو بخواهی برامون بنویسی و بگی مهم نیست هر جور که میخوایید قضاوتم بکنید یا اینکه اشکال نداره کسی برداشت اشتباه و غیر واقعی بکنه !!! فکر نکنم کار قشنگی باشه ...
میدونی چرا ؟
آخه شما ممکنه بخشی از یه موضوع رو بنویسید و با گفتن همون بخش ، شما درست قضاوت نشین و بعد هی بخواین برامون توضیح بدین و بعد بیشتر اعصابتون بهم بریزه ...
البته این نظر منه و اینکه بستگی داره چقدر یه پست رو پخته و شسته رفته تحویلمون بدی ...
بازم من فکر میکنم کار درستی نباشه که با بالا زدن یه لایه از زندگیتون بهمون اجازه بدی که کل زندگیت رو مورد قضاوت قرار بدیم ...
و صد البته تصمیم نهائی و عاقلانه با خود شماست ...
پاسخ:
آقا بهمن عزیز منظورم همون چیزاییه که قبلا هم نوشتم و در جریان هستید، اما این روزا نوشتنشون برام سخت شده
بلاخره هیچ کس دوست نداره این مسائلو بازگو کنه اگه هم بگه چون زخم روحش خیلی عمیقه
گفتنش تو فضای مجازی خیلی راحتتره  
آدمها در هرحال ما رو قضاوت میکنن,چه تو دنیای مجازی,چه تو دنیای حقیقی!چه بخوای از شادیهات بنویسی چه از غصه هات!
پس به این چیزا فکر نکن و کاری رو بکن که حالتو بهتر میکنه
پاسخ:
حق با توئه مهناز جون
نمیدونم چرا کامنتهایی که برات میذارم,نمیاد!!!!!!
پاسخ:
واقعا؟ چرا؟(شکلک گریه)
منم اولش همینطوری فکر میکردم خجالت میکشیدم یکی دردمو بدونه
ولی اینجا ک کسی ما رو نمیشناسه
پس تو نوشتن راحت باش
پاسخ:
این واقعا اشتباهه که ما از روى چندتا نوشته و متن خیلى راحت زندگى دیگران رو قضاوت میکنیم..کاره درستى نیس..چون ما از ریز ریز زندگى و شرایط دو طرفشون خبر نداریم...
تو این حست رو بذار کنار و حرفاتو بنویس.هم خودت سبک میشى هم تو روحیت تاثیر داره خانمى..اونایى رو هم که قضاوت میکنن بیىودى بسپر به خدا و خودتو ناراحت نکن عزیزم.😜😍❤
پاسخ:
چشم ماریا جونم
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۴:۱۹ لولا پالوزا
من تو برنامه خانواده شبکه 1 یه بار گوش میکردم روانشاسش میگفت برای دور کردن حسای بد حتما بیرون بریزین بنویسین بعد بسوزونیدشون اینجوری این حس بهتون دست میده که افکار بدو از بین بردین میخوای امتحان کن گلم :)
پاسخ:
کامنتتو بعد از نماز صبح خوندم، صبح هم  امتحانش کردم البته نسوزوندم پاره کردم!
سبک میشه آدم!
مرسی عزیزم
سلام مریم جونم
اول اینکه هیچ کدوم از ما حق نداریم کسی رو قضاوت کنیم چون هیچوقت نمی تونیم جای طرف مقابل و توو شرایط خاص اون طرف باشیم, حالا اینکه بشینیم با خوندن یه قسمت از زندگی آدما قضاوت شون کنیم این مشکل خود ماست, نه مشکل طرف مقابل
بعدشم اینکه اینجا خونه ی شماست, شما حق داری هر چیزی رو که باعث میشه حالتون رو بهتر کنه, هر چیزی رو که صلاح میدونی گفته بشه اینجا بیان کنی
منم با نوشتن آروم میشم, که اگه اینطور نبود نمی دونم الان اوضاعم چطور میشد
مریم جون کاری رو بکن که باهاش راحتی, که حس خوبی بهت میده

پاسخ:
سلام عزیزم
نوشتن گاهی حکم معجزه رو داره خصوصا برای امثال من که همه چیو تو خودمون میریزییم
چشم هدیه جونم 
مریم جون عزیزدلم هرکاری که آرومت می کنه انجام بده. نوشتن واقعا واسه منم آرامش میاره... وقتی عصبانی میشم، ناراحتم بنویسم تخلیه میشم و گاهی ممکنه باعث بشه اون اتفاق رو زودتر هم فراموش کنم...
پاسخ:
واقعا درسته زودتر فراموش میشه
چشم عزیزم
سلام عزیزم
کاری که دوس داری و آرومت میکنه و انجام بده
اینجا مال توئه
مهم ترین چیز خودتی
نوشتن واقعا آدم و آروم میکنه...
پاسخ:
سلام مریم جان ممنونم عزیزم
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ ✿✿ یاشل ✿✿
همین که همه چیزو بدون ابهام و صادقانه مینویسی جذبمون میکنه.مطمئن باش کسی قضاوت نمیکنه .میتونه نیاد بخونه 
پاسخ:
مرسی از دلگرمیت یاشل عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">