روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

47

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ


من خیلی آرشو دوست دارم مطمئنم هیچوقت کسی نمیتونست

به اندازه من دوسش داشته باشه

من آرشو فقط بخاطر خوبیاش دوست ندارم

یعنی فقط وقتایی که خوبه دوست ندارم

با همه خوبیها و بدیهاش دوسش دارم

حتی وقتایی که بده خیلی بد بازم من دوسش دارم

وقتایی که شاید اگه هرزن دیگه ای جای من بود میذاشت و میرفت من از

دستش گریه میکردم دلخور بودم اما بازم عاشقانه دوسش داشتم

هیچ وقت نتونستم عاشقش نباشم حتی برای یه لحظه کوتاه...

حتی اولین باری که منو زد و تا صبح گریه میکردم و به مردن فکر میکردم

ولش کن نمیخوام لحظه های بد یادم بیاد

ولی چرا؟! چرا من انقدر دیوانه وار دوسش دارم؟

این سوالیه که بعضی وقتا ناخودآگاه از خودم میپرسم



۹۴/۰۴/۱۲
مریم

نظرات  (۷)

چرا نداره عزیزم
چون خیلی صادقیم
مث من که تو اوج روزهای سیاه زندگیم بازم دوستش داشتمو و هر غروب بی تاب دیدنش بودم
حتی تو قهرمون
مثل الان
پاسخ:
نیاز عزیزم... این روزاهم زود میگذره
همیشه تو آشتی و خوشحالی ببینمت خواهری
شاید این حرف خیلی کلیشه ای و تکراری باشه ،
اما دوست داشتن که دلیل نمیخواد .....
پاسخ:
واقعا نمیخواد...
مریم جان چون تو خیلی با گذشت و مهربونی
خودمن عاشق شوشومم اما اولین برخورد بدی که باهام کرد واقعا ازش متنفر شدم هرچند فقط چند دقیقه بود و دوباره دلم بهش صاف شد ولی بلاخره اینطور نبوده که تا الان یه لحظم ازش نفرت نداشته باشم
هر زنی جای تو بود وقتی دست روش بلند میکردن حداقلش برا چند دقیقه متنفر میشد حتی نفرین میکرد
دعا میکنم مزد عشقت و صبوریاتو بگیری
اگه میشه ایمیلتم چک کن
پاسخ:
مرسی دوست عزیزم
توام چک کن!
عشق دقیقا همینه دوست داشتن بی دلیل عشق دلیل نداره علاقه بدون سنجشه واسه همین هم زیباست هرچند گاهی ادمو به جنون میکشونه 
پاسخ:
دقیقا همینطوره...
عشق یعنی همین دیگه!اگه آدم کسی رو فقط,وقتی خوب و مهربونه دوس داشته باشه و وقتی که عصبی و بداخلاقه ازش بدش بیاد که اسمش عشقرنیست!آدمها رو تا وقتی خوب و آرومن,همه دوس دارن.ولی فقط کسی که موقعی که ناراحتو بداخلاقه و کار بدی کرده,هنوز دوسش داره,اونه که عاشقشه.
قدر این احساستو بدون....
پاسخ:
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ خانم توت فرنگی
عشقه دیگه... با هیچ چیز توجیه نمیشه
پاسخ:
همه این تجربه ی شیرین و ندارند و نخواهند داشت
قدر لمس عشق و بدون عزیزم
پاسخ:
برات زیباترین و بهترین عشقارو آرزو میکنم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">