روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

50

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ
شب قدرا چادر می پوشم یه حس خوبی بهم میده...
پدرشوهرم از مکه اینو برام آورده بود البته وقتی من هنوز عروسش نبودم!
آرش اونموقع دبیرستانی بوده آورده برای زن آینده ش!
دیشب رفتیم امامزاده میخواستنم از ماشین پیاده شم
آرش دستمو گرفت ولی حرفی نمیزد بغض داشت
گفتم جانم عزیزم چیزی میخوای بگی؟
تو چشام نگاه نمیکرد گفت حلالم میکنی؟
گفتم خیلی وقت پیش اینکارو کردم
رفتم داخل و حسابی گریه کردم هرچی که تو دلم بودو گذاشتم اونجا و سبک شدم
موقع برگشتن چشمای هردومون قرمز بود شیشه رو دادم پایین و چشمامو بستم بادی که به صورتم میخورد بقیه غمامو هم با خودش برد

۹۴/۰۴/۱۷
مریم

نظرات  (۱۶)

آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است.
پاسخ:
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۳ ✿✿ یاشل ✿✿
از تعریفات پیداست دست خودش نیست وقتی دست روت بلند میکنه.باید بری مشاوره ازش راهکار یاد بگیری که خودت با رفتارت کم کم روش تاثیر بزاری تا درست بشه
پاسخ:
متأسفانه همینطوره
تقریبا 3ماهی میشه که مشاوره میریم یاشل جان تا اینجا که نتیجه خوبی داشته خداروشکر
خوبه که به اشتباهاتش معترفه.
خوبه که دوسش داری و بهش فرصت دوباره دادی.
امیدوارم خدا عشقتون رو بیشتر و بیشتر بکنه,تا جایی که دیگه جایی واسه ناراحتی و دعوا و مشاجره نباشه.
پاسخ:
مرسی بخاطر دعای خوبت مهناز عزیزم
سبز باشی همیشه
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ لولا پالوزا
منم شبای قدر و محرم چادر میپوشم واقعا حس خوبیه :)

چه خوووب حتما دعاهات تو شبای قدر پذیرفته شده :)
پاسخ:
چه جالب محرمارو منم میپوشم:)))
ایشالا که پذیرفته شده...
مریمی تو نوشته هات در مورد همسرت اینو میشه فهمید که :
 از رفتارش پشیمونه
دوس نداره اذیتت کنه
دوست داره
از بد رفتاریاش ناراحته
بد خلق بودنش دست خودش نیست.
من فک میکنم فشار عصبی روشه
از طرفی کارای کارخونه
از طرفی فشار زندگی و چیزای مختلف دیگه خیلی بهش فشار میاره 
و چون میدونه که تو سنگ صبورشی همه چیو سر تو خالی میکنه.
البته نمیخواد اینجوری بشه ها ولی خوب میشه دیگه.
وگرنه به نظر مرد خیلی خوبی هم میاد.
به نظر من اگه مشاوره رو ادامه بده همه مشکلات حل میشه.
پاسخ:
سپیده عزیزم دقیقا همینطوره که میگی، فقط میدونم که بد بودن تو ذاتش نیست
منم خیلی به مشاوره هایی که میریم امیدوارم    
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۳ خانم توت فرنگی
عشقه دیگه.... نمیشه کاریش کرد با همه ی خوب و بدش بنظرم بازم قشنگه
انشالا یه شروع دو باره است واسه هردوتون 
پاسخ:
آره واقعا قشنگه...
ممنون توت فرنگی جون
سلااااااااااااااام
حتما چادر خیلیم بهت میاد((:
خدا کنه لحظه هاتون همیشه عاشقانه و آروم باشه((:
پاسخ:
سلام بانوی عزیز خوش اومدی:)
آره اتفاقا خیلی بهم میاد! نصف حس خوبی که بهش دارم بخاطر همینه خخخ
مرسی عزیزم همچنین برای شما
همسرت کلی خصوصیات خوب داره مریم جان... مخصوصا اینکه بدیهاشو قبول داره. چیزی که غرور کمتر مردی اجازه میده بهش اعتراف کنه. خدا کنه روز به روز بیشتر همونی بشه که میخوای
پاسخ:
ممنونم خانومی عزیز 
ان شاالله دیگه غمی ازهم تو دلتون نیاد.
پاسخ:
مرسی عزیزم
سلام خانمی نمبدونم چرا حس میکنم واسه درد دل باهات راحتم امشب یه کوه مشکلات رو شونه ام و یه دریا غم تو دلم این شبا من و دعا کن ، دعا کن خدا به دلای بندهای خوبش نگاه کنه و غم ودرد منم تموم کن تقریبا سه سال درگیرشم .یه دنیا آرزوهای قشنگ برات دادم
پاسخ:
سلام رها جون اتفاقا دیشب تو راه بودم داشتم میرفتم احیا که کامنتتو خوندم ایشالا که قابل بوده باشم حسابی برات دعا کردم
همه دردا هم تموم میشه عزیزم پایین شب سیه سپید است...
چه جالب ، قضیه چادر رو منظورمه هااا . الان یهو دلم خواست برم امامزاده واسه شب احیا ...
پاسخ:
خوش اومدی خانومی عزیز
ایشالا که رفتی باشی
مریم خانم عزیز + گلهای محمدی
از معدود نوشته هایی بود که با خوندنش دلم آروم شد . 
باور میکنی وقتی باد به صورتت میخورد احساس کردم توی ماشین نشستمو داره باد به صورتم میخوره ...
انشاالله به حق این روزها و شبهای عزیز و مقدس ، گره از کار همه ی گرفتاران باز بشه ... الهی آمین .
پاسخ:
آقا بهمن عزیز مرسی که اینجا گل نداره و شما بازم برای من گل میذارید اونم گلهای خوش عطر محمدی
ایشالا...
به به خب خداروشکر که حالت خوب شد و سبک شدی
خدا شما دوتا رو برا همدیگه حفظ کنه :*
پاسخ:
مرسی عزیزم:*
آخخخییییی عزیز دلم.... الهی که عاشقانه هاتون مستدام باشه عزیزم. و ان شاله که شوهرت این اخلاق تند رو به مرور با کمک خودت ترک کنه...
پاسخ:
ممنون سمانه جونم 
سلام مریم جانم
مناجاتتون قبول
چه حس شیرینه حس همدلی
تو هم فراموش کن هر اتفاقی که تو گذشته افتاده
سخته ولی به مرور میشه

انشاالله همیشه شاد کنار هم باشین
الهی آمین
پاسخ:
سلام مارال عزیز ممنون همچنین از شما

مرسی گلم
انشالا خوشیتون مستدام گلم
پاسخ:
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">