روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

54

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

نمیدونم چرا این چند روز ده دقیقه هم وقت آزاد پیدا نمیکنم!

تاحالا چندبار مثل همیشه تمام پیوندا(وب دوستان) رو باز کردم تا یکی یکی

بخونم اما همین که آماده ی خوندن شدم یه کاری پیش اومده که مجبور

شدم نخونده تمام پیجارو ببندم!:(

بلاخره امروز طلسم شکست و تونستم به شما دوستای گلم سربزنم


*دوتا خبر خوب دارم

یکی اینکه خداروشکر پول کارخونه جور شد یه مقدار کمش مونده که اونم

تا چندروز دیگه حله

و خبر خوب مهم تر هم اینکه پس فردا تولد آرشه خودش اصصصلا 

حواسش نیست!!

فرداشب مهمونی دارم به دوستاش همه زنگ زدم و فامیل رو هم دعوت کردم

سفارش کیک و بقیه کارا افتاد گردن داداشی که خیلی خوب همه رو

برام انجام داد و البته بینش هزاااااااااااربار غر زد

هدیه رو هم چندساعت پیش ترتیبشو دادم

این مدت روزای سختی داشته دلم میخواد حسابی خوشحالش کنم

شامِ مهمونی رو هم میخوام خودم بپزم، تا این حد ینی!!

تولد آرش مهم ترین و قشنگترین روز زندگیمه حتی از سالگرد عروسیمونم مهمتره برام

لدفن دعا کنید خوب از پس همه چی بر بیام


۹۴/۰۵/۰۴
مریم

نظرات  (۱۹)

ها؟
پاسخ:
کجاشو نفهمیدی؟ بگو توضیح بدم!
سلام مریم جون یعنی من خوشحالم واسه این همه عشق و احساس قشنگت تولد شوهرتم تبریک میگم 
پاسخ:
سلام رها جونم
ممنونم عزیزم:-*
تولدت همسرت رو بهت تبریک میگم
خوشحالم که پول کارخونه جور شده.
ایشالله تولد هم به خوبی و خوشی برگزار میشه
پاسخ:
مرسی هیمای عزیزم
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۶ لولا پالوزا
آره مریم عزیز انتخاب رشته کچلم کرده :(

واااااااااااو تبریک میگم و امیدوارم بعدش بیای یه پست کلی انرژی و شاد بزاری درمورد تولد آقا آرش :)
خیلی خوشحال شدم جریان کارخونه حل شد موفق باشین:)
پاسخ:
الهی... ایشالا موفق باشی
ممنونم گلم چشم حتما
آره خداروشکر دیگه چیزی نمونده داره حل میشه کم کم
آقای شمام مردایه پس،تولدش مبارک باشه.  منم میخاستم مهمونی بدم اماخوشش نمیاد. امیدوارم عالی ترین شب زندگیتون بشه
پاسخ:
مرسی نیلوفرجونی
سلام عزیزم .... تولد همسرتون مبارک... مطمئن باش همه چیز خوب پیش میره... تو میتونی .. موفق باشی
پاسخ:
سلام النا جونم ممنون:-*
ایشالله که همه چی اونجوری که میخوای پیش بره ...
پاسخ:
ممنونم خانومی
سلام مریم جان
با این همه احساس زیبا و عاشقانه و کلی برنامه ریزی چرا همه چیز خوب اجرا نشه ؟!!
خوش بگذره :))
پاسخ:
سلام مرسی از انرژی مثبتت:-*
خداروشکر که پول کارخونه جور شد!!!
تولدش مبارک.آرش باید افتخار کنه که همچین همسری داره که اینقدر دوسش دلره و به فکرشه!نگران نباش,ایشالله همه چی خوب پیش میره!منم عاشق سورپرایز کردنم!!
پاسخ:
آره بلاخره حاضر شد به حرف من گوش کنه و زمین بفروشه، یه مقدارشم قرضه:((
ممنونم مهناز جونم
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ خانم توت فرنگی
تولدش مبارک پیشاپیش (:
پاسخ:
مرسی توت فرنگی جونم
چه خوووووووووووووب که حالت انقد خوبه
واست خوشحالم مریمی خیلی زیاد.

تولد آقا آرش رو هم تبریک میگم.
ایشالله همیشه سایشون بالا سرت باشه و خوشبخت باشین :-)))
پاسخ:
مرسی سپیده عزیز

چه دعای قشنگی ممنون:-*
سلام عزیزم
بسلامتی
چی واسش خریدی/.
ایشاله تولدش میارک باشه سال دیگه کنار نینیتون
پاسخ:
سلام مرسی عزیزم
ادکلن گرفتم واسش

پس چرا به من سر نزدی؟!
پاسخ:
عزیزم متأسفانه واسه پرشین بلاگ نمیتونم نظر بذارم گاهی هم امتحان میکنم ولی نمیشه
احتمالا جدا از پرشین بلاگ مشکل از سرعت نت منم هست:((
سلااام عزیزم..اخیی تولدشون مبارک...

محمده منم مردادیه...ایشالله همه چى خوب پیش بره و حسابى سوورپرایزش کنى.

شادباشید خانمى.:))))
پاسخ:
سلام مرسی عزیزم
جدی؟ به به میبینم که همه مردادی هستن
ممنون گلی
به به تولدشششششش مبارک ایشالا :)
پاسخ:
مرسی گلم
غیبتتان موجه است بانو!
پاسخ:
مرسی که موجه دونستیش گلم فکر کردم دیگه باهام قهر میکنی:((((
اسم وبتم تو لینکام تغییر دادم
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۸ مارال(فصلی نو2)
تبریک من کو؟آیکون ناراحت
پاسخ:
احتمالا ارسال نشده گلم
مرسی از لطفت مارال مهربونم
مریم خانم عزیز،
خدارو شکر که بالاخره پول جور شد ...
خدارو شکر که امیدت به خداوند جواب داد و مجبور نشدین دست به کاری بزنین که پشیمونیش سودی نداشت ...
انشاالله که تولد صد و بیست سالگیش رو دور هم به خوبی و خوشی جشن بگیرین... 
پاسخ:
مرسی آقا بهمن
البته پول کارخونه که دنباله دار شده انگار...
ااااای جوووونم مبارک باشه عزیزم البته با تاخیر...
منم همینجوری ام تولد همسرم برام خیلی مهمه... حتی از سالگرد ازدواجمون.. به نظرم تولد لذت بخش تره.
پاسخ:
مرسی عزیزم
آره همینطوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">