روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

.

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ق.ظ

ببخشید که نگرانتون کردم این چندروز حالم خوب نبود ترجیح دادم بهتر بشم بعد بیام

همین الان نظراتونو دیدم که ایشالا فردا تاییدشون میکنم

چقدر خوبه آدم دوستای مجازی مهربونی مثل شما داشته باشه

میشه برام دعا کنید؟


۹۴/۰۵/۱۸
مریم

نظرات  (۵)

عزیزم امیدوارم هر روز حالت بهتر از دیروز باشه 
پاسخ:
مرسی خانومی عزیز

سلام

ایشالا که زودی خوب شی خانومی

چی شده؟

پاسخ:
سلام مرسی سمیرا جون
مینویسم...
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۶ مارال(فصلی نو2)
نگفته دعا خیرت میکنیم عزیزن
پاسخ:
مرسی مارال عزیزم
الهیییی مریم من چی شده؟
آره آجی گلم حتما دعات میکنم :*
پاسخ:
الان مینویسم عزیزم
مرسی زهره جونم
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۴ اتشی برنگ اسمان
عزیزم من تازه با وب شما آشنا شدم میخواستم ارشیو قبلی رو بخونم ک نمیشه چیکار کنم؟
پاسخ:
توی پست ثابت همین وبلاگ رو آدرس وب قبلیم کلیک کنی آرشیوم میاد عزیزم
آگه وب داری خوشحال میبشم آدرستو بذاری بخونمت گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">