روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

63

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ق.ظ

سلام

دوستای مهربونم جدن عذرمیخوام که اینهمه بی معرفت بودم و نیومدم این مدت

برای اینکه برگشتنم باعث نشه دلتون بگیره دلیلشو نمیگم

دوستای گلم که نگرانم شده بودید الان حالم خیلی خوبه خداروشکر

آقابهمن عزیز ممنونم بابت دعای خیرتون شبی که اون کامنتتونو خوندم آرامش گرفتم واقعا

چندروزه خونه تکونیو شروع کردم

امسال برای اولین بار بطور جدی تصمیم گرفتم ذهنمو هم گردگیری کنم

تمام اتفاقات بدو هضم کنم و ازشون عبور کنم مثل همیشه قشنگیارو بیشتر ببینم

یه مسیر خوشگل پیدا کردم که هرروز میرم قدم میزنم اونجا عطرو بوی گل هاش حالمو خوب تر میکنه یادم میندازه که زندگی هنوزم چقدر قشنگ و دوست داشتنیه

و من هنوزم چقدر لذت بردنو خوب بلدم...


۹۴/۱۲/۲۰
مریم

نظرات  (۳)

۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۸ ✿✿ یاشل ✿✿
سلام دختر جان.خوبی؟الان به نظرم ما بیشتر از هر چیز دوس داریم بدونیم چه اتفاقایی برات افتاده این مدت.نگران ناراحتیه ما نباش.من دلم میخواد بدونم هنوز حامله ایه؟بیا تعریف کن 
پاسخ:
سلام یاشل عزیزم
آره گلم تو ماه هفتمم
چشم حتما

مریم جون سلام من خیلی نگرانت بودم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون دوست گلم:-*
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۸ خانوم خونه
سلام خانوم...
خوبی ؟ نی نی چطوره ؟
خدا رو شکر که خوب و سلامت هستی

پاسخ:
سلام عزیزم
نی نی هم خوبه گلم خداروشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">