روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

61

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

دوستای گل و مهربونم که یه عالمه دلم براتون تنگ شده ببخشید انقدر این مدت دیر به دیر اومدمو بی معرفت بودم بخشیشو بذارید پای شیرازی بودنم! خخخ

آرش دیگه الان خیلی خیلی بهتره و از اون وضعیت گچ گرفتگی! در اومده

اما یه خبر خیلی خوب دارم ایندفعه!

اونم اینکه...

من الان یه مامان هستم!!!

4روز پیش وقتی رفتیم جواب آزمایشو بگیریم دلم میخواست منفی باشه تا جوابو بدن انقد استرس داشتم که خدا میدونه اما همین که فهمیدم باردارم یهو نمیدونم چی شد که اتفاقا خوشحالم شدم

تو شرایط عجیب غریب و وقتی که اصلا انتظارشو نداشتیم اومد اما خیلی زود مهر فسقلی عزیزم به دلم افتاد

جوری که همون لحظه ای که جوابو گرفتم حس کردم عاشقشم! با اینکه دو دیقه قبلش...

تا حالا ندیدم آرش انقد هیجان زده بشه تا از پله ها پایین میرفتیم دستمو محکم فشار میدادو خنده از رو لبش نمیرفت

وقتی سوار ماشین شدیم درو بستو از خوشحالی دادمیزد خداروشکر میکرد!

دستمو گذاشت رو قلبش مث گنجیشک میزد انقدر خوشحال شده بود که از دیدن خوشحالیش گریه م گرفت

خودش خواست تا شب به کسی نگیم مامانینارو دعوت کنیم بعد بهشون بگیم

اما من دلم طاقت نیاورد دم غروب به مهرنوش پیام دادم که عمه شده دیگه بقیش قابل حدسه!

مادرشوهرم زنگ زدو با مهرنوش پشت تلفن جیغ و سروصدایی راه انداخته بودن بیاو ببین

شبم که مامان بابای من و مادرشوهرینا اومدن جشنی گرفتن واسه خودشون که من خندم گرفته بود یکی نمیدونست فکر میکرد ما پونزده سال انتظار بچه میکشیدیم! خخخ

همه اینا شادیمو هزار برابر کرد

فرداش هم صبح زود وقتی خواب بودیم مامان بابام اومدن و مامان خانوم هرچی که شنیده بود تو دوران بارداری باید خورد برام آورده بود! و با وسواس تمام دونه دونه برام توضیح داد که باید چه کارایی بکنم و...

خلاصه این فسقل خانم! هنوز نیومده از خودمون عزیزتر شده


الانم که دارم مینویسم باورم نمیشه من مامان شدم!! آرشو هم وقتی نگاش میکنم باورم نمیشه! اصلا بهش نمیاد بابا باشه!

تو این چند روز حس میکنم رو ابرام حس فوق العاده ای داره مادر شدن

از صبح که بیدار میشم تا آخرشب همش دارم باهاش حرف میزنم!! خخخ

فکر کنم اگه میتونست حتما اعتراض میکرد طفلی خخخ

فقط یه مشکلی دارم این مدت همش خوابم ینی اگه ولم کنن 24ساعت میخوابم!

بعد رفتم یه دفتر خوشمل هم گرفتم که میخوام هر روز برای نی نی کوشولوم بنویسم

امیدوارم در آینده از خوندنشون لذت ببره

و مهم تر از اون امیدوارم مامان بابای خوبی بشیم براش


۹۴/۰۶/۲۹
مریم

نظرات  (۱۴)

تبریک میگم عزیزم 😍😍😍
پاسخ:
مرسی عزیزم:-*
وااااااای مبارکهههههههههههههه خیلی خیلی زیاد مبارکه
پاسخ:
مرسی دوست عزیزم
وااااااااااااااای خدا :"))))))
مامان شدیییییییییییییی
ای جــــــــــــونم مریمی
خدا حفظش کنه ایشالله
چند وقتته مامانی؟
خیلی خوشحالم برات عزیزم
امیدوارم قدمش خیر باشه و زندگیتون شیرینتر بشه

http://s3.picofile.com/file/8213172326/98love_HD.jpg
پاسخ:
مرسی عزیزدلم
تو هفته پنجمم
سلام مریم جوون
چقدر خوشحال شدم از خوندن خبر مامان شدنت و اینکه به آرزوت رسیدی :))) :*
تنها آرزویی که برا منم مونده همین مامان شدنه ، دعا کن منم یه روز به آرزوم برسم
پاسخ:
سلام عزیزم
ایشالا هرچه زودتر به این آرزوتم میرسی و یه مامان ماه و دوست داشتنی میشی عزیزدلم
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۱ ✿✿ یاشل ✿✿
حالا پس دیگه باید زود به زود بنویسی.همینجا بنویس براش ماهم بخونیم :)
خیلی خیلی تبریک میگم ایشالا به سلامتی باشه
پاسخ:
نه دیگه اونا خصوصیه خخخ
ولی چشم اینجا هم مینویسم
مرسی عزیزم
ای جان،مامان شدنت مبارک. به سلامتی
پاسخ:
مرسی عزیزم
به به مباااااااارکه عزیزم.عجب خبر خوبی!خیلی برات خوشحال شدم...
پاسخ:
مرسی مهناز جونم♡
هفته پنجم !!! عه پس عید نی نی دار میشی
وای مریم فک کن سال نو با بچه ات بری عید دیدنی 
خیلی حس خوبیه
خیلی خیلی مراقب خودتون باشین 
3 ماهه اولو رد کنی خیالت یخورده راحت میشه
سختیش اولاشه
تجربه ندارما ولی خوب هم دیدم هم شنیدم :")))

حالا یه سوال :
از کجا میدونی دختره که میگی فسقل خانم ؟؟! هوم ؟
شاید پسمل آقا بود :"))
پاسخ:
عزیزم تاریخ زایمانو زدن 6خرداد!
نمیدونم! خخخخ اما دلم میخواد دخمل باشههههه
البته هرچی که باشه عزیزدل دوست داشتنی منه
جووونم مبارک مبارک... خیلی خوشحال شدم عزیزم
ان شاله قدمش واسه زندگیت پر از خیر باشه خانومی؟
رفتی حالا چرا فسقل خانوم؟؟؟؟ مگه سونو دادی مشخص شد؟
پاسخ:
مرسی عزیزم♡
نه گلم همینطوری چون دختربچه بیشتر دوست دارم گفتم! خخخ
اوخی
ای جانمممممم مبارکه مامان خانوم
ایشالا سالم و تندرست دنیا بیاد و همدمت باشه :)
بهش سلام برسون
پاسخ:
مرسی عزیزم
سلامت باشی چشم گلم همین الان بهش گفتم سوفی سلام رسوند!
ببخشید دیگه نی نیم هنوز بلد نیست حرف بزنه که اونم سلام کنه بهت!:-(
راست میگیا اصلا حواسم نبود که خرداد میشه خخخخ
هولم فک کردم عید میاد :"))))

ایشالله سالم و صالح باشه
دختر پسر بودنش زیاد که مهم نیست

منم دخملی دوس دارم :"))
پاسخ:
خخخخ
درسته عزیزم اونکه صدالبته
دخملی خوشچله
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۵ عرفانه زنگنه

عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم امیدوارم شادی همیشگی دیگه وارد زندگیت بشه و از الان دیگه آرش عزیزت را عادت بدی که به خاطر پدر شدن و بچتون دیگه عصبانیتشو کنترل کنه الان برای تغییر همسرت بهترین زمان هستش گلم

پاسخ:
ممنون عزیزم
ایشالا...
عزیزم مبارکه .چه حس خوبی.ایشالا سالم باشه
پاسخ:
مرسی عزیزم:-*
سلام، امیدوارم که در سلامتى کامل و اوقات خوش به سر ببرى.خیلى دوست داشتم که از روند باردارى و حس هاى خوبت بخونم. اگه حوصله کردى چند خطى بنویس تا از حال خوبت مطلع بشیم. 
امیدوارم همه چیز بر وفق مرادت پیش بره، براى تو و کوچولوى نازنینت آرزوى سلامتى دارم.
دعا مى کنم که بهترین روزها رو داشته باشى ان شاءالله...
پاسخ:
سلام ملیکای عزیز
ممنون گلم... امیدوارم بازم کامنتای سرشار از انرژی مثبتتو ببینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">