روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

35

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ


امروز دوستام زنگ زدن بریم بیرون زنگ زدم به آرش وقت نداشت زود گفت نه و قطع کرد

دوباره إسمس دادم بازم گفت نه

خیلی حرصم گرفته بود إس دادم من میرم

جواب داد باشه برو ولی قبلش شهادتینتو بخون!

چرا انقد زور میگه آخه؟ شیطونه میگه دفعه های بعد پاشم برم چیزیم بهش نگم

اگه هم این کارو بکنم مقصر خودشه که خواسته دروغ بشنوه


۹۴/۰۳/۲۵
مریم

نظرات  (۶)

این موضوع واسه من همیشه پیش میاد.
زور نمیگه روت حساسه
میترسه از گرگای بیرون
تو خودت شاید بگی من کاری نمیکنم که اتفاقی بیفته و مشکلی پیش بیاد
ولی اون مَرده
به غیرتش برمیخوره بی اجازه و رضایت جایی بری
هیچوقت همچین کاری نکن مریم جون
عاقبت خوبی نداره
هم خدا بدش میاد
هم همسرت نسبت بهت بی اعتماد میشه.
پاسخ:
سپیده جون کدوم گرگ؟ اینهمه خانوم تو خیابونا هست چرا اون گرگا فقط برای ما هستن؟
شوهر من رسما ازم یه زندانی ساخته
وب قبلیم با هم آشنا نبودیم اونجا بیشتر توضیح دادم، شوهرم ذاتا بدبین و بد غیرته
اونم از حرصم گفتم عزیزم وگرنه خیالت راحت از این جرأتا ندارم!
من وب قبلیتو خوندم البته صفحات قبلیشو بلاگفا برام باز نکرد
میتونم بپرسم چی باعث شده پای این مرد بمونی؟ اگه پولدار نبود بازم طلاق نمیگرفتی؟
پاسخ:
عشق! چون دیوانه وار عاشقشم

قبلنم زیاد اینو ازم پرسیدن من از نظر مالی با آرش تفاوتی ندارم قبل از ازدواجمم تو خونه بابام همین وضعیت بوده اگه هم جدا میشدم و میرفتم خونه بابام از این نظر چیزیو از دست نمیدادم
البته اگه آرش هیچی هم نداشت من بازم انتخابش میکردم و پیشش میموندم چون دوسش داشتم و دارم
باید مشکلو حل کرد پاک کردن صورت مسئله که کاری نداره!
سلام
صبر کن به مرور زمان اخلاقش تعدیل میشه
پاسخ:
سلام
امیدوارم...

سلام مریم خانم

خدارو شکر پیدات کردم . امیدوارم حالت خوب باشه .

الان باید برم بعد میام خونه ت

راستی خونه ی نو مبارک باشه ...

اینجا چرا دسته گل نداره تقدیمتون کنم ؟

پاسخ:
سلام آقا بهمن از دیدن کامنتتون خیلی خوشحال شدم
مچکرم خیلی خوش اومدید

خودتون گلید اینجا متأسفانه شکلک نداره (گریه)
سلام گلم
شناختیم دیگه
وا مریم بدون اجازه اش میخوای بری بیرون که چی بشه دختر بعد شب برگردی خونه زهرمارت میشه   ( معذرت)
یه وقتایی حس میکنی حالش خیلی خوشه مخصوصا تو استراحت بعد عشق بازیتون  اروم اروم بهش بگو و واسه دفعه بعد اجازه بگیر
اولش هم با ناز بگو ارشییییییییییییییییییی...
بعد هم بقیه خواستته تو بگو
ولی اگه گفت نه لج نکن
بگو باشه
کم کم باور کن خوب میشه
نذاز نقطه ضعفتو بفهمه.
حله؟

پاسخ:
سلام عزیزم بله شناختم خواهری
نه بابا قپی اومدم اهل پنهان کاری و دروغ نیستم، ینی بلد نیستم 3سوت لو میدم خودمو! درکل از این جرأتا ندارم
عزیزم امتحان کردم; در همه حال! حواسش جمع همه چی هست به این نوع خواسته ها و اجازه ها که میرسه خام نمیشه!
خیلی امیدوارم کم کم متعادل شه... البته واقعا داره بهتر میشه
آره نیاز جونم حله:)

سلام مریم خانم عزیز ( گل )

خدارو شکر عاقل تر از اون حرفها هستین که کسی بخواد بهتون پند و اندرز بده ...

هیچی توی زندگی بهتر از تفاهم نیست ...

و شما برا رسیدن به حد معقولی از تفاهم کمی باید سختی بکشین ...متاسفانه !

به تفاهم و اعتماد کامل که رسیدین ، شاید دیگه نیازی نباشه حتی بهش بگین کجا دارین میرین ...

پاسخ:
سلام آقا بهمن عزیز
امیدوارم چیزی بشه که شما میگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">