روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

41

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ


امروز آرش یه کاری داشت که باید میرفت تقریبا خارج شهر

منم حوصلم سر رفته بود باهاش رفتم

وقتی پیاده شدم انقدر گرم بود که دقیقا حس کردم تو جهنمم!!

منم معمولا خیلی کم پیش میاد احساس گرما کنم ولی اونجا انقدر گرم بود

حس میکردم تو هوا اکسیژن نیست

آرشم شدیدا گرماییه بیچاره خیلی اذیت شد دهن روزه

برام  آب معدنی گرفت ولی دلم نیومد جلوش بخورم:(

برگشتنی هم رفتیم خونه بابا اینا

بابام یه کم از دستم دلخور بود حق داره این مدت خیلی بی معرفت شدم

مامانمم میگفت انگار دیگه اون مریم قبل نیستی خیلی سرد شدی

دیگه داشت اشکم درمیومد

برگشتیم خونه زنگ زدم به بابام کلی گریه کردم... حسابی سبک شدم

قرار شد فرداشب با بابا برم شهربازی به یاد ایام قدیم:))

آرشم حسووووووووووووووود! ولی کاریش نمیشه کرد باید تحمل کنه:)



۹۴/۰۴/۰۱
مریم

نظرات  (۹)

شهربازییییییییییییییییییییییی
منم ببر :-((
پاسخ:
باشه عزیییییییزم لباس بپوش ببرمت:)
عزیزم امروز با وبلاگت اشنا شدم ،متاسفانه بخاطر مشکل بلاگفای نتونسنم ارشیوتو کامل در وبلاگ سابقت بخونم،برای خوشبختیت دعا میکنم،منو دوست خودت بدون

پاسخ:
خیلی خوش اومدی دوست خوبم
خوشحالم از آشناییت مرسی از محبتت عزیزم:)
خب منم شهربازی میخوام
میشه من و نازپسر و شوهرجانمم بیایم همراتون؟
پاسخ:
بله چرا نمیشه فقط من هرازگاهی مماخ نازپسرتو میکشما گفته باشم!
عمراااااااااااااااااااا خب مماخشو چسب میزنم فکر کردی کاری داره؟
راستی عکس چی شد؟
پاسخ:
چسب؟؟ هنوز منو نشناختی!
حوصلم بشه یه روز میرم چندتا عکس میگیرم میذارم
شهر بازی خوش گذشت دختری؟
دلت باز شد؟ :-))
پاسخ:
آره گلم جای شما خالی
سلام مریم جون, چطوری؟
اومدم بگم منم پیدات کردما, و خیلی خوشحالم, کاش بشه دوباره دور هم جمع بشیم
هنوز وب جدید نزدم, اما انگار باید دست به کار شم
مواظب خودت باش عزیزم
پاسخ:
سلام هدیه جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟ اتفاقا خیلی منتظرت بودم آدرس وبتم با بلاگ اسکای و میهنو.. امتحان کردم ببینم وب جدید زدی یا نه
از دیدن کامنتت خوشحال شدم:*

سلام عزیزم، خوبم شکر

ای جااااان، مرسی که به یادم بودی مریم جون

بوس بوس

سلام عزیزم

این آدرس وبلاگ جدیدم:

http://madamkameliya.mihanblog.com/

پاسخ:
سلام عزیزم
پیش بسوی وبلاگت!

سلام مریم خانم ( اهدای یه شاخه گل رز خوشگل )

میدونی چی چی مثه سلامتیه که وقتی نیستش آدم قدرشو میدونه ؟

انشاالله سایه ی پر مهر و محبت والدینت سالهای سال تا مرز صد و بیست سالگی خودت با صحت و سلامت بالای سرتون باشه ...

عرضم اینه که والدین مثه سلامتی تا وقتی داریمشون قدرشونو نمیدونیم ...( البته من خودمو عرض میکنم ...!!!)

انشاالله که شما قدردان محبتهای بیدریغ پدر و مادر نازنینت هستی ولی کاری نکن که مادر جون بهت بگه یه کم سرد شدی ...

مریم خانم عزیز،

به خدا قصد بیان این حرفهارو نداشتم ولی چون مثه خواهرام براتون احترام قائلم گفتم یه کم زیره به کرمون ( کرمان ) ببرم ...

پاسخ:
سلام آقا بهمن عزیز (به زورم شده گل پیدا کردم خخخ)
بله حرف شما کاملا درسته چشم سعی میکنم بیشتر مراقب باشم
و هیچ وقت از خودم نرنجونمشون
ممنونم از نظرات خیرخواهانتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">