روزهای زندگی من

مشخصات بلاگ
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    63
  • ۹۴/۰۶/۳۱
    62
  • ۹۴/۰۶/۲۹
    61
  • ۹۴/۰۶/۱۲
    60
  • ۹۴/۰۶/۰۹
    59
  • ۹۴/۰۵/۲۷
    58
  • ۹۴/۰۵/۲۴
    57
  • ۹۴/۰۵/۲۰
    56
  • ۹۴/۰۵/۱۸
    .
  • ۹۴/۰۵/۰۸
    55
آخرین نظرات

52

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

آرش برعکس من خیلی سحرخیزه معمولا هم صبح زود میره

و چون میدونه من خیلی رو خوابم حساسم بیدارم نمیکنه

پریروز ساعت 8صبح از صدای دیوونه کننده زنگ در بیدار شدم

یکی از کارگرای نظافت خونه بود از دیدنش تعجب کردم آخه من اصلا زنگ نزده بودم به شرکت!

گفت میخواد بیاد تو کار داره باهام

به محض اینکه اومد شروع کرد قسم خوردنو خواهش کردن که به شوهرت بگو

بدبختمون نکنه!!

من که هنوز گیج خواب بودم چشام چهارتا شد گفتم جاااان؟؟!

این خانوم چند وقت پیش که اومده بود خونه ما بهم گفت که شوهرش بیکاره و وضع زندگیشون بده و...

شبش من به آرش گفتم بهشون کمک کنه که گفت کمک مالی نمیکنه ولی میتونه

بیاد کارخونه تو قسمت نگهبانی بهش کار بده


حالا این خانوم میگفت دیروز شوهرت الکی! اخراجش کرده

منم زنگ زدم به آرش ببینم جریان چیه

گفت گوشیو بده بهش یه کم با خانومه حرف زد و اون خانوم رفت!

ماجرا از این قراره که شوهر این خانوم وسط کارش پا میشه میره

تو ماشین همکارش و مواد مصرف میکنه

تو همین لحظه آرش کامل داشته ایشونو از مانیتور میدیده!

و سریع میاد تو نگهبانی میشینه و درو قفل میکنه

این آقا هم بعد از مصرف با خیال راحت بر میگرده ولی با در قفل شده روبرو میشه!

که آرش از پشت شیشه بهش میگه از همینجا راهتو بکش برو


خانومشم از من میخواست وساطت کنم شوهرش برگرده سرکار

ولی مسلما آرش قبول نمیکنه

میگه نگهبانی خیلی مهمه اگه من نتونم جلوی در کارخونه رو درست کنم

توشو عمرا نمیتونم! عقیدشه دیگه...

فقط به خانومه گفته تنها کمکی که میتونم بکنم راضیش کن بیاد ببرمش کمپ

تو اون مدت هم خرج شمارو میدم


حالا من نمیدونم کسی که تو مخارج اولیه زندگیش مونده از کجا پول موادو میاره؟

و اگه واقعا راست میگه و خودشم از این وضعیت خسته شده چرا راضی نمیشه بره

کمپ ترک کنه؟



۹۴/۰۴/۲۳
مریم

نظرات  (۱۳)

ای بابا ...
پاسخ:
:((
وااااا... همسرت درست میگه عزیزم....
ان شاله اونم بتونه ترک کنه و هدایت بشه...

پاسخ:
ایشالا:)
بنده خدا خانمه :-((
خوب کاری میکنه راش نمیده سرکارش
اول باید آقاهه ترک کنه بعد اگه پاک موند همسرت شاید
راضی بشه برشگردونه سرکارش.
اینجور آدما خطرناکن تو محیط کار.
میتونن بقیه رو هم آلوده کنن.
بهتره بسپاری دست آقا آرش.
جفتشون مرد هستن و بهتر میدونن چیکار کنن.
شما سعی کن با خانمش حرف بزنی که همسرشو راضی کنه واسه ترک.

ایشالله بخیر میگذره و ترک میکنه .
پاسخ:
منم واقعا دلم برای خانومش سوخت:((

من رابطه ای با خانومه ندارم که کمکش کنم همسرشو راضی کنه
ولی شوهره هم بهونه ای نداره برای مخالفت، آرش بهش گفته برو واسه ترک اجاره خونه و مخارج خانوادتو میدم بعدم که خوب شدی کارت با من
حالا دیگه نمیدونم... ایشالا سرعقل بیاد
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۰ لولا پالوزا
خواستن! چون که نمیخواد! همینجوری مفت خوری بهش حال داده
اینکه میگن نمیدونم تحت تاثیر مواده و نمیدونه و اختیار نداره همش چرنده چطور بقیه تونستن برن ترک کنن؟
ببین من همیشه کمکو دوس دارم ولی از کسی که بخواد از مهربونیم سو استفاده کنه بدم میاد همسرتم کاملا درست میگه عزیزم و خدا خیرش بده:-*
پاسخ:
واقعا مفت خوریو خوب اومدی زن بیچاره رو میفرسته خونه مردم کلفتی خودش راست راست میچرخه و دود میکنه!
دقیقا به نظر منم اینا همش بهانه و فرار از مسئولیته... ایشالا بخاطر زنو بچشم شده سرعقل بیاد زودتر
مرسی عزیزم:-*
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۲ ✿✿ یاشل ✿✿
منطق شوهرت درسته.منم بودم همینکارو میکردم.باید بزاری خودش واسه کارمنداش تصمیم بگیره.چون مردا شم قوی دارن میفهمن نباید دلسوزی الکی کنن.این مردای معتادم زنو زندگیشونو بدبخت میکنن
پاسخ:
آره منم همین نظرو دارم و هیچ دخالتی نکردم

به معنای واقعی بدبخت میکنن...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۸ مارال(فصلی نو2)
سلاااام مریم جان
همسرت حرفش کاملا درست بوده
هر چند آدم دلش میسوزه

ولی همسرت بهترین کارو کرده 
جای اینکه بهش ماهی بده داره ماهی گیری یادش میده

اجر کار خوبشم میبینه

دالتون روز به روز آرومتر 
پاسخ:
سلام مارال عزیز
ممنون عزیزم
متأسفانه اینجور آدمها حاضرن از شکم زن و بچه شون بزنن و خرج مواد خودشون بکنن.وقتی شوهرت حاضره تو مدتی که آقاهه تو کمپه خرج خانواده شو بده,اگه مرده قبول نکنه که بره,پس خودش مرض داره و لیاقت دلسوزی و کمک رو نداره!
بیچاره زن و بچه اینجور آدما...
پاسخ:
واقعا بیچاره زنو بچشون...
واقعا بیچاره خانومه ........ این اقا اگه خیلی دلش به حال زن و بچش میسوخت حتما ترک میکرد.. اینجور ادما فقط به فکر خودشون هستن
پاسخ:
بله واقعا خودخواهن...

سلام عزیزم

هم خودت خوبی و هم همسرت خوبشو می خواد

دستتون درد نکنه

 

پاسخ:
سلام گلم خوش اومدی
مرسی از لطفت
نگهبانی خیلی مهمه .. همسرت حق داره
خوبی عزیزم؟
پاسخ:
مرسی الا جون
ببخشید من شمارو میشناسم؟ یعنی قبلا هم کامنت داده بودی؟
فکر کنم دارم به آلزایمر نزدیک میشم (آیکن صورت شطرنجی!)
هیچ معتادی ترک نمیکنه... بلکه فقط ترک و ترک میکنه.
از اعتیاد و معتاد متنفرم
ببخشید مریم جان حرف دلم بود...
پاسخ:
تا حد زیادی دزسته حرفت البته هستن کسایی هم که برای همیشه ترک کردن
آره مریم جون اعتیاد واقعا هم نفرت انگیزه
ببخشید واسه چی گلم؟
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۴ نیلوفرجون
طفلی خانومش.  اماخب شوهرشمام حق داره قابل اعتماد که نیستن.  امیدوارم ترک کنه
پاسخ:
ایشالا که ترک کنه
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۵ لولا پالوزا
آره یه ستاره دنباله دار هست اسمش "هالی"ـه اون هر 75 سال ظاهر میشه ولی فک نکنم اون بوده عاخه اگه بود تو اخبارا میگفتن هرچند خیلی بزرگم بود واقعا :)
پاسخ:
اوکی! چقدر جالب...
چه خوب که شکارش کردی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">